Sunday 3 February 2013

My First Tupperware Party...Besttt!!!!

Assalamualaikum...alhamdulillah, Sabtu (2/2/2013), 
saya telah berjaya menjalankan Parti Tupperware saya yang pertama di Taman Bagan Pasir, Bagan Datok, di rumah mak saya sendiri. 
Parti saya telah dibantu oleh Executive Director Kak Norlia. Thx kak Lia..
seronok sangat..ada makan2..ada games dan semua yang hadir dapat hadiah!!! 

antara tetamu yang hadir... seronok sebab ada games...




dapat hadiah...seronok....

Masa parti la masa yg sesuai utk kita display produk...

 Inspire Cookware Collection & Inspire Wok saya


Demo masak pizza guna Inspire Fryer..
sekejap je masak pizza guna fryer ni...xsampai 10 minit dh siap.....berbaloi2 sangat...


 ada penerangan cara penggunaan produk ..

Alhamdulillah...semasa parti berjalan saya dapat rekruit 2 orang consultant baru...Selamat datang ke Tupperware Brands kepada Pn. Nurul Ain dan Pn. Rosniza... 

hadiah level yg diperolehi oleh tuan rumah sbb dapat capai target sale

dan sales semasa parti berlangsung adalah sebanyak RM1697.30..
alhamdulillah senang je kan...hanya perlukan masa 2 jam sahaja..
sesiapa yang berminat utk menjana pendapatan tambahan bersama Tupperware Brands dan juga

Berminat nak adakan Parti Tupperware??

Boleh call 0133987579

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...