Thursday 17 January 2013

Rutin harian saya

sape nak cantik angkat tangan????....hehehehe..semua perempuan kat dunia ni nak cantik kan?? sape yg xnak muka yang cantik dan badan yang sihat kan...sebenarnya nak tunjuk rutin harian saya setiap malam - minum sepeket BerryGen ~ ia adalah campuran berries dgn collagen..

bagi saya..kalau nak cantik kena bermula dari dalam badan kita...saya dah beberapa kotak minum BerryGen ni dan dah nampak hasil yang memberangsangkan...saya ni walaupun setiap hari minum air putih yang banyak..bibir saya masih bermasalah iaitu - kering...asyik mengelupas je...kadang2 sampai berdarah2 dok kupas kulit yg nipis kat bibir tu...huhuhu...tapi sekarang bibir saya alhamdulillah..dah ok..dah xder mengelupas dh...suka sgt2...pakai lipstik pun maintain je la lipstik tu kat bibir...hehehe...

sebenarnya ada lagi kesan positif yg saya dpt selepas saya minum BerryGen ni tp kita citer dlm lain post pulak ye...

1 paket BerryGen dicampur dengan 200ml air sejuk biasa...
dibancuh pula di dalam Mini Quick Shake....sedap sgt...hehehe...


kepada yg berminat utk bershopping di blogshop saya, jgn segan2 utk sms/whatsapp ke 0133987579 ataupun boleh emailkan pertanyaan anda ke hek_elle79@yahoo.com.. terima kasih..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...