Wednesday 15 February 2012

RAHSIA UNTUK KEHIDUPAN YANG LEBIH SIHAT (SECRET TO GOOD HEALTH)

Tips to get the most from NatureCare Organic Lacto-Fiber
  • Start with 1 serve per day and gradually work up to more when tolerance increases.
  • Drink at least 2-3L of clean water daily to improve tolerance.
  • Spread fiber intake throughout the day (1/2 hr before breakfast/lunch or before sleep)
  • Separate medication from NatureCare Lacto-Fiber. Take medication at least 1 hour before or 2 hours after NatureCare Lacto-Fiber.

Mengapa Anda semua perlukan NatureCare Lacto-Fiber?
  1. Pemakanan Berkhasiat dan Mempunyai Nutrien yang Seimbang - ianya mengandungi nutrien yang diperlukan oleh badan dan sangat lengkap seperti vitamin, mineral, enzim dan protein tumbuhan dari sumber organic, dan asid tidak tepu dimana ianya boleh menggantikan nutrien yang hilang dari badan anda. 
  1. Menyingkirkan Toksin dari Badan - fiber yang diambil dapat membantu membersihkan dinding usus, meningkatkan pergerakan usus dan mengurangkan pembentukan toksik dalam sistem peredaran darah, menggabungkan lemak dan minyak dan akan menyingkirkannya dari badan.
  2. Memulihkan Fungsi Badan Anda - minuman ini bersifat anti-oksida untuk menentang radikal bebas.
  3. Melindungi Badan Anda Dengan Menguatkan Sistem Pertahanan - Penghasilan fomulasi unik yang mengandungi probiotik, prebiotik dan enzim boleh membina dan menguatkan sistem pertahanan badan anda untuk menjalani hidup yang lebih sihat.

Soalan Lazim ditanya:-
  1. Semua orang boleh minum ke??  - Sesiapa sahaja boleh minum Lacto-Fiber kerana ianya membantu untuk menyingkirkan toksik dan membersihkan usus akibat pengambilan makanan yang telah diproses dengan bahan pengawet, pewarna dan perasa tiruan.
  1. Takde kesan sampingan ke minum ni??   - Bahan-bahan yang menghasilkan Lacto-Fiber diperbuat daripada bahan ramuan semulajadi maka ia adalah selamat walaupun dimakan untuk jangka masa yang panjang.
NatureCare Lacto-Fiber 300gm
RM118.00

NatureCare Lacto-Fiber 12s
RM53.00
with FREE Tumbler (1) 9oz worth RM9.30 (sah bagi katalog 13/2 - 31/3/2012)

BERMINAT?? hubungi saya / sms ke 0133987579 / hantar email ke hek_elle79@yahoo.com / boleh isi borang pesanan yang ada di bawah..TQ...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...